"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

25 Mac 2009

jobbesartapi....

huh? lama tak pegang kamera wat job
akhirnyer smalam.. 24hb mac..
buat kali petama dalam idup kecik jd MACAM press
ahahahaa... pwtc event.. mesti korang tau ape event ni kan...
emmm nanti aku load gamba2 yg aku segan nak load sebenanyer
huhuhuhu... tapi.. aku bukan press sebenanyer uhuhuuh =(

bye~ time to go to PWTC rite now..

5 Responses to “jobbesartapi....”

DevilM@yCry berkata...

oit!!! techik.. hahaha... jgn lupe aku bg ko job tu... hihihihi... :p xde la aku main2 je...

Achik berkata...

???? sape ko?? hahahah.. emmm nnti aku blanje ko mkn asap mnyak2 k

MHO berkata...

yee,,,job,,cayok2,,,ingat,,,kalau dapat job next jgn sapu sorg2...bagi2 gak,,ehehe,,,lepas duit tipon ok ar,,kan mie,,ehem2

Achik berkata...

hahahahahahaha... duit tipon duit rumah duit intenet duit air bil letrik... igt aku tak igt ke???

DevilM@yCry berkata...

hahaha... bedal la korg...