"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

26 Mac 2009

ariaridiPWTC

waaaa 26 ari khamis! dah masuk ari ke-3 dok kat sini
tapi lagi sian kat rakan2 wartawan yang dok bekampong kat pwtc seminggu tuh
lagi giler wat asignmen... direct siang malam... galas lens bapak2
perghhh... papepon job sebagai wartawan bukan satu kerje yang mudah..
respek la diorang... ngehehe
layan 2 gambar dari ku..
tak canteek pon..
baru nak belaja..
1st time wooo masuk pwtc nih..
n shoot2 para menteri pulak tuh huhuhu
bukan senang 1001 satu punyer peluang taw.. =P



atas ni gamba masa ari pertama 24hb lepas, skrg dah 27 huhu
hari ke-2 dan 3 dan juga 4 akan bersambung... to be continue.. hehehe

5 Responses to “ariaridiPWTC”

Tanpa Nama berkata...

owh damn !!!
sure ur the lucky one !!!!
arggghhhhhhhh !!!!

badruddin berkata...

owh.. bole masuk gitu je bawak kamera?

Achik berkata...

lucky mmg lucky lah..
ader pass lah.. kene jadi MEDIA PRESS
aku ader pass pon kene halau tak bole masuk dewan!
huhuhuu.. tapi bukan utk the star atau nstp ataumane2 akhbar.. aku keje utk satu company CANON daa.. ni aku tgh komen dalam opis smbil gune apple computer diorang haha! huhuhu sonoks2!

dok nunggu hall depan masa arrival vip.. so shoot vip puas2 time tu lah.. hahaha tunggu next gamba dari ku... dewan masa ari 1st jer aku leh masuk..

DYL berkata...

smgt seyh~~

nazirah berkata...

x faham ke cerita tuh? part mana tak paham? tak ape, i akan cerita lagi sekali. haha.
i kat kampus bestari jaya. nape?