"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

5 Ogo 2009

outingairterjun!


jumpe kite di entry last..
yang ni semalam.. selasa 4hb Ogos
landscape outing with MMU student
thanks to apiss for inviting me
dapat kenal ngan membe baru huhu


perjalanan mau pegi ke air terjun kemensah
tapi smpai sini nama air terjun ni air terjun kubang gajah
rase macam salah tempat jer.. sori ye geng.. papepon korang mmg rowk!!
hahahaha redah jelah.. 45 minit trekking ke dalam hutan, perghhh satu senaman kaki yang hebat! papepon jalan jugak! turun nek bukit akhirnye smpai, terus kechik masuk sungai tu dgn kaki yang menggeletar sebab jauh sgt jalan wahahahahah


sambil tu snap la gamba2 mane yg patot
kechik snap sikit jer.. kekawan dari MMU datang sini nak buat asignment diorang.. huhuh layan! layan ayo sejukk pastu mamam pastu layan air bukit pastu mandi smula waaaa.. pastu balik ngan penat lagi skali.. nek turun bukit! huhuhu mandi peloh beb.. papepon digalakkan sape nak jungle trekking ok tapi pasni kalau repeat kechik mau nek atv lah ahahahaha

balik singgah umah mimi.. pergh rase mau tido jer dok sofa die.. pastu g mamam kat ampang.. pastu bole layan plak men bowling! wahahaha balik la kechik ngan sronok n penatnyer ...... abiss =)

One response to “outingairterjun!”

MHO berkata...

AKU SEORG PENCINTA ALAM,,,,,AKU SUKE AIR TERJUN,,,GAMBAR KO HAMBEK MEMANG ADE KELAS TERSENDIRI UNTUK AKU,,SEBAB AKU SUKE NATURAL,,,LAWA2,,BUKAN ITU SAHAJE,,,USAHE KO TU,,ATLEAST PENGALAMAN MENGAJAR ERTI KEHIDUPAN,,KALAU LAWA,AKU CAKAP,,KALAU TAK,,AKU KUTUK,,K,HEHE..TUNGGU GI KUCHING,,SNAP PUAS2