"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

18 Mei 2009

jalanjalandenganMOSTI

salam ketemu semula kite
haha ni baru online..
baru balik dari perjalanan
KL > Gua Musang > Simpang Pulai > Cameron > Lanchang > KL
wahahahah best woo jalan2..
jalan bersama program Planetarium Negara
MOSTI tu Ministry of Science Technology n Information
organisasi Planetarium bawah MOSTI
dah cukup smpai situ...

program nye ialah jalan2 g jumpe orang asli huhu

~ updated teaser.. nanti kechik up lain2 gamba bersama ceriter..
naik 4wwd doo masuk 3jam ke dalam hutan ke kampung orang asli atau ayat pendek KOA.. tapi orang asli ni da moden.. huhu dalam gamba tu sekolah rendah hendrop salah satu pos atau kampung orang asli.. diorang pon ader skolah tau!
nampak 3 kenderaan yang berkonvoi bersama ke arah gua musang.. yang sonoknyer layan sliding kat jalan licin masa redah masuk hutan ni huhuhu

4 Responses to “jalanjalandenganMOSTI”

Tanpa Nama berkata...

wahhh !
klu tidak ak akn berada bersamaaaaa .
adoiii .
seday );

Achik berkata...

hahaha aku tak tau..
ko tade rezki..
next time aku ajak lagi k
jgn sedey2..
nanti aku up full laporan hahahaha

zulme berkata...

mmg best masuk kg OA :D

[staf JHEOA]

zulme berkata...

mmg best masuk kg. OA :D

[staf JHEOA]