"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

22 Mac 2009

wahahaakukatkampung

salam..
nape aku gelak?
huuuu aku tak tau nak pikir ape da hari esok ni
byk sgt pikir bole botak tgh.. betol ke??
hahaha lupekan jap...


- gamba atas ni permainan guli bersama spupu2 yg masih bebudak skolah main bersama pakcik2 di halaman rumah nenek huhu orang besa pon main gak tau!!

arini ari ahad baru balik dari kampung nenek sekinchan
balik ngan Aman ari jumaat malam lepas, budak sekampung nenek ku aka kawan lama dari zaman kecik2 dulu... thanks 4 da ride.. huhu sepanjang perjalanan tu asyik borak pasal kamera jer... dapat pegang slr sony camera! demm.. layan ko main slr ek.. tak sangka aku haha hmmm sori la kalu terbagi ilmu yang terpesong ye.. mane kechik tau kechik bgtau.. aku mane terer n tak pro lagi.. becakap dari pengalaman manyak mane la pengalaman aku heee ~ smpai uma nenek pagi jam 230 pagi.. huhuhu tido la dgn sejukknyer..


- gamba atas tu sawah padi tepi umah nenek ku.. adik aku snyum2 kambing je haha

sabtu.. "mieee!" haha kantoi la nama aku! nenek menjerit bangunkan aku... opsss telebey telajak tido aku hahaha.. jam pukoi 11 weiii... family smpai petang... lepak2 ngan pakcik n sepupu2 yang datang masa aku tgh tido pagi sabtu nih.. haha malu tol.. malam.. tahlil arwah diadakan.. tu sebab kechik balik.. malam tu penat weh.. dapat jumpe2 sedara mare.. huuu tenang jer kampung ni..

- gamba atas ni bulan masa subuh.. bintang berdekatan ngan bulan ni ialah jupiter, manakala gamba ala2 sillhoutte tu sebelom matahari kuar.. saje layan udara kampung pepagi tu, snap jela.. walopon angle kureng menarik huhu

ahad.. arini.. balik cheras smula.. waaa penat laa..
esok meeting.. jumpe orang.. g btr.. check email... wahahahahaha
ni baru balik dari makan spagheti bersama beday boy bebudak prostar
sori sebab kejap jer aku join korang... ader keje daa..

- gamba kat atas makan ngan bebudak prostar, epy beday to DI

2 Responses to “wahahaakukatkampung”

badruddin berkata...

waah.. main guli. budak sekarang guna guli buat main b-daman derang je..

Achik berkata...

hehehe.. tau takpe.. aku tukang shoot jer.. tak join skalik.. teringat aku masa kecik2 main guli sama2 kawan huuuuu =(