"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

16 Mac 2009

hariinihariisnin

huhu kechik rase arini bukan ari isnin lah
tapi takpe dah cek kalendar tadi.. waraskah aku hari ni?
ahahaha.. pagi2 kecik dikejutkan oleh kawan
weiii dah datang kolej ka?
erkkkk rasa macam aku masih lagi pelajar kolej
setiap ari bangun menuju tempat lepak (bukan belajar) tempat yang sama
huuuuu teringat jugak kenangan lalu... hmmm manyak sgt memori ku disini
well g kolej nak hantar balik laptop kepunyaan seorang perempuan, tuan die da panggil balik.. hahaha bole aku buat harta laptop tersebut utk beberapa minggu akhirnya ia kemabli jua ke tangan empunya tuan.. tapi yg hanginnyer tunggu punyer tunggu pas zohor baru bagi.. huhuhu rindu kat ko dell!! tal puas gune ubuntu lagi laaa.. nasibla ader hala tuju lain takde la stress aku seharian kat kolej tu.. emmmm then kembali semula ke rumah then datang semula ngan kawan sentra hitam.. thanks 4 rider.. jumpe smula kolej.. tak g mane2 igt ader la cari client buat marketing rupenyer abis masa kat kolej jer.. then.. lepak kat bilik majlis lah.. dapatla cikedis2 yang tak berapa sihat utk dimakan hahahaha..

No response to “hariinihariisnin”