"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

14 Feb 2009

sapesalah???

siape yang salah? "AKU ke KAU, KAU, KAU, KAU dan KAU yang salah?"
kalau nak senarai kesalahan mesti ader je alasan
.. mari bergaduh~!@$%^&

"kau mmg beracun~!! tak kire ko salah gak!.."

"ehhh ape plak aku salah? kau tu tido tak igt dunia"

"aik? weiiii ko tuu empuk sgt mmg la aku tido mati... "

"demmm aku mane de salah pape.. ko yang gune aku!! rasekan jela balasannyer.. huhu aku bg khidmat terbaik utk penggune ku"

"aaaahhh!! aku rase kawan aku tak kejot aku.. siot ko racun hijau! kawan pon sama gak hmmmm apesal tak kejot aku?!"

"mau salah kawan plak? dah tau semalam penat nape tak tido awal?? sendiri cari masalah.. kawan ko dah kejotkan ko laaa"

"oiiitt ape kes ko nak tego2 aku ha racunhijau?? aku tak bole tido.. nak wat camne layan internet la" sambungku lagi... "hmmmm aku dah soh kejut da.. tapi aku rase tade pon yg kejotkan aku... ni sumer salah ko rachun hijau!!! aku da mangun cas bateri kemudian nampak ko memanggil ke alam lain utk bersama2 ngan ko lagi!@#$%"

"weh aku pon kene gak ke?? ko tuh aku tendang tempik seblah telinge n kasi guling2 ko mane de rase pape pon... tido mati kuat.. dahla dengkur mcm lori.. nyampah aku.. rase mau letak jer sampah2 yang ade kat dapor tuh.. huh!@#$%$"

"adeiiiiii ko ni mmg tak sihat! aku bagi ko selesa ko salahkan aku plak? haiyaa tara paham ini manusia.. dah tu bangun tadi tah naper di ketok tendang dinding umah tu??? hishhh ko mmg sakit ni... sib baik ko tumbuk dinding ko yang rase sakit kan kan? ahahaha.. "

"lantak r.. aku yg sakit bukan ko.. oit kawan.. ko pon da tau perangai aku.. kalau soh kejot kejutla betoi2! g amik ayo panas kat dapor tu curah je kat aku senang.. tapi kalau pasni ko buat betoi2.. aku kerjekan ko smpai mati..!! kejotla smpai aku mangun!!!! pinpin tu haa salah gak.. napela time ni vibrate die rosak? aku dah set alarm tuh"

"aku masuk senarai gak ke? ishkk.. ko pon satu.. dah tau nak bangun awal set awal2 n alarm aku kasila on sound.. ko on vibrate smpai ketua aku jamin ko takkan bangun pon... orang miscal manyak kali pon ko tak perasan inikan pula alarm ku... kalau vibrate tu rosak nak wat camne... aku kan tinggal masa nak tarikh luput jer ni.. syukur lah ape yang ader"

"eleh.. sumer sama! takde kejesama kasi aku bangun awal.. huh komputer pon sama! adoii... komputer buat aku gile berblogging!"

"ishkk aku terlibat sekali? aaaahh aku tak buat pape pon.. ko la yg salah menggunekan aku.. aku tgok mata ko da merah tapi nak gak layan blogging n forum pekejadah sumer tu.. tak bole wat lepas mangun tido esok ka??"

"..........."

maka gaduhla mereka ber6 saling tuduh satu sama lain..
ape penyudahan citer tu? ntah la..
siapa salah?? ape pendapat korang????

tak perlu salahkan orang lain atas kesilapan sendiri.. muhasabah diri.. waraskan diri.. kite merancang dan hanya Tuhan menentukannya,, disebalik kejadian pasti ader hikmahnyer..
dahla malas r nak tulis =( ... xde gamba utk entry ni (dialog atas tiada kene ngene ngan orang yg bernyawa)

No response to “sapesalah???”