"Assalamualaikum.. Blog ini dicipta utk kenangan ku.. Kalau sudi baca, bacalah.. Maaf jika ada salah silap perkataan.. Saya bukan kamus dewan bahasa.. Hanya pengumpul gambar utk kenangan hidup.. Wassalam"

2 Feb 2009

harihariyanglepas..

salam..
huhu sebelom masuk entry g cuti smbil kerje,
kecik mulekan dgn ngan ni dulu hehe


kawan ku budak kolej X beli d90! ahahaha kecik takmo kawan ngan die
lalalala sebab ape.. die da beli d90.. jelesnyer (bukan Syazwan k) mule2 racun die nak angkat canon, sekali kecik bwk jumpe meber2 fotog.... kene racun ngan member darkside plak.. tambah la kecik pon darkside jugak.. akhirnyer die surender ke tangan darkside wahahaha welkam to da club dude! papepon bende d90 ini semakin hot perbincangannya.. ahahaha adekah kecik mau tukar ke d90 jugak selepas ni?? ramai yang bandingkan d90 dan jua d300.. kalau kecik diberi pilihan antara dua bende ni.. kecik mau d90 lah aahaha terachunnn jugak akhirnye.. sebab ape d90? sebab sama kecik ngan d80 ku =P walau papepon aku tetap sayang d80 dan selagi d80 ku sihat akan ku gune smpai biler2 ehehehe.. janji gamba cantek beli d700 mahal2 pon kalau tak pandai wat gamba watpe kowang beli.. jadi kowang pikirlah sendiri "gadget doesnt metter, the point is the "eye" o "man" behind the camera"

>hari kejadian = ostel pompan kat kolej muahaha ari khamis kot.. jumpe2 member kolej


pastu sesi jumpe2 kat Gdot dot saje nak jumpe bebudak fotog, rindu beborak kosong ngan diorang... tapi hari kejadian aku agak menyesal turun awal.. mentang2 kude RG aku dah sihat tayar belakangnyer.. aku vroom awal.. cess seperti yang dijangka..!@#$% sejam lebey kecik nunggu muke2 yang mau turun katenye.. tapi sumer.. ahahahaa mmg nyesal tak suda pasni aku mau turun jam 11 lah.. g mamp lah.. bukan ader papepon sekadar makan borak ramas mesra gitu2 jer.. wel.. masing2 bz ngan keje.. kecik ni apela yg keje nye.. hmmm hahaha papepon sonok jumpe korang walopon korang lambat datang demm!!!

> hari kejadian = di sebuah mamak yang kedekut sekitar Gdot dot jumpe member fotog.. sape mau jumpe2 borak fotog jom ke Gdot dot ehehe meh wat sesi racun meracun!

5 Responses to “harihariyanglepas..”

amrarfazmn berkata...

dude..
aku mesej ko xreply..
aku pun nak kecik jgak..
kecik hati.. haha..

aku ade budget rm2000..
patot ke ak sebat nikon d60??

Syazwan Yazid berkata...

haha! angkat terus D700 la...asyuk beb...wa da try bro gunjai punye...FX! haha!
tak pun amikla D90 aku ni...5k cukup lah...hak2!

Achik berkata...

nikon d60 tak best! d3x lah baru ngancam! demmm d700 tu pon tak terkata inikan pula d3x... aku setia pada satu.. my aweks d80 ahahahaha =P

Muhammad Fahmi Shah berkata...

huhu D90. leh snap video sekalik.

Achik berkata...

tangan yang kecik nih sgt best ramas D80 ahahaha .. tak abis ramas d80 takkan nak tukar d90 kot.. bersyukur dgn ape yang ade.. itu pon kecik tak abis lagi bace mahual base jepon tuh ahahahaha =)